原圖:Triumph Japan

同場加映:人類蠢貨計劃


"Above the trendy canopy. TK judges as we judged."
「人類是由脆弱的物質構成,容易受到傷害,而在人與人之間心靈世界是彼此隔絕的,要將人推向關係更密切的領域上進化,就必須把自己融合為『蠢貨』,並大量搜購限量別注。」「人類蠢化了,只有當所有個體的意志與軀體都被抹消,才是對痛苦最大的自慰。」

《人類蠢貨計劃》﹝M.A.D.﹞
* Materialistic-human Anti-intellectual-ize Demonstration
簡稱代號:「SillyThing」、「限量版」、「森美」等
原句改自A:解讀補完計畫B:鄭聖勳
原圖:新《新世紀エヴァンゲリオン》劇場版

以下是有關《人類蠢貨計劃》加劇消費主義與反智文化的討論及憂慮。歡迎有心人士各抒己見。

8 則留言:

匿名 提到...

唔知係咪我敏感,我成日凝住億萬男TK已經接收埋東Touch,再甘落去唔止JET,連號外都會成日見到天使得得B(angelbaby?)同文詠珊(janice)做封面。

有時諗,如果TK係有實學同抱負既第二代,你話幾好!佢可以有大筆資金去改變本地年青文化既心態同價值觀;而唔係荼毒,兼殘害中華語言文化。

朋友 提到...

http://www.think-silly.com/tk/?p=407

"近年迷上了這類型的企業管理和歷史的書藉, 像McDONALD’s等這類巨型企業實在有很多有趣的地方,對自己去營運一個集團有莫大的啟發和值得學習的借鏡。"

我唔知條友係真係開始的起心肝睇吓書定扮野,但如果係堅的話我覺得都係一種進步。

我又爆大鑊,有年《不要碰》(仲係金成揸旗年代)唔知幾周年,成版封面都係sticker。聞說《不要碰》當年係冇水咁做的,印sticker舊錢係TK"資助"的,條件係要有二至五版見樣interview,當然包括有借d意show佢d定番大好小物果亭野。話見樣係真係見樣,因為當年TK仲未似家陣咁對住鏡頭掩掩揚揚懶神秘的。同埋,提醒大家《號外》一度都關佢老豆事,所以TK同劉華一齊上過《號外》cover(都算係《號外》十大不憾回首巧點之一咯),入面亦曾經有過section show佢d玩具以及大量同Danielle Graham合照寶麗來。

匿名 提到...

"任人唯親"係領導之大忌。TK同佢班編輯群改到呢種劣習,先再去學其他所謂企業管理喇。

觀。鳥。家。。果仔 提到...

我反而覺得TK氏係做生意方面幾成功。我都想做TK氏呀。

朋友 提到...

其實,何謂主流消費文化?

"任人唯親"係領導之大忌<---TK唔算大鑊嘞,時裝業個沈氏家族先係將呢樣野發揮到極致

匿名 提到...

現代"主流消費文化"=消費主義(consumerism)

"消費主義主要體現在對象徵性物質的生產、分佈、欲求、獲得與使用上。消費,不只是一種滿足物質欲求或滿足胃內需要的行為,而且還是一種出於各種目的需要對象徵物進行操縱的行為,所以,強調象徵性物質的重要性就顯得十分有必要。" -- Zygmunt Bauman

我之前寫得太"甩cut"了,改改先

Mr. Mustard 提到...

借問聲...甘當年本"GET"關唔關TK事?

學子 提到...

咁我撐「蠢物」呀!

喺妖獸都市,聰明少少都好慘㗎!

「蠢物!繼續呀!畀心機呀!」